از زبان مردم

امروز داشتم شبکه ی چهار،برنامه ی سپهر سیاست را نگاه می کردم،گوشه ای از تظاهرات مردمی 22 بهمن رو نشون می داد. مردی آذری بود که می گفت:جمهوری اسلامی ایران،باغ انگوری است که شغالان را بدان راه نیست.و مرد دیگری که شعری می خواند بدین مضمون: حرف رهبر آگاه این است_عزیزانم دشمن در کمین است.

و من یاد پیر مرد 80 ساله تنهایی افتادم که روز 22 بهمن با کمری خمیده که به حالت رکوع نماز می مانست و به زور عصا سر پا ایستاده بود برا ی دفع از رهبر خراسانی اش و دفاع از حکومت،این یادگار امام مرحوم آمده بود.حیف که گیر و دار مطلب بالا مرا از بوسیدن دستان با غیرت این مرد،منحرف کرد.

 و باز یاد رزمندگان قطع نخاعی  ویلچر نشین 8 سال دفاع مقدس افتادم که همه احساس تکلیف کرده و به صحنه آمده بودند و چه لبخندی بر لب داشتند.انگاری به سوی شهادت دست نیافته می شتابیدند.از این صحنه ها، در 22 بهمن زیاد دیدم و زیاد دیدند کسانی که آن جا بودند.درود بر شما غیرت مندان باد.

نظرات 1 + ارسال نظر
یار بی یارسبز دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 22:09

سلام
جان برادر لطفا در نگارش هایتان بیشتر دقت فرمائید.غلط های پی در پی نگارشی و املایی شما نشان از .... می تواند داشته باشد.
یک بلاگر حرفه ای در قدم اول انصاف در قدم دوم امانت و در قدم سوم سطح آگاهی و دانش خود را باید در حوزه های مختلف ارتقا بخشد.
یا حق!

سلام.
ممنون از راهنمایی هاتون.غلط های املایی رو اصلاح کردم.همیشه سعی کردم اشتباه املایی نداشته باشم،اما از دستم در رفت.باز هم از تذکر شما ممنون.

حق یارتان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد