وزیر و معاون وزارت خانه ی پست و تلگراف و تلفن قدیم (وزارت فناوری

به قول شیخ بی سوات،عرض کنم خدمت شما که من هر چقدر به این محمود میرزا(آقای احمدی نژاد)گفتم:محمود جان،من Case (مورد) بهتری برای این وزارت خانه سراغدارم،بیا و این وزیرت رو عزل کن،گوش نکرد که نکرد.

بابا،یک مورد دارم برای این پست،بی نظیر،ماه.اکازیون هست جون خودم.در طی این 8-7 ماه به هر کسی که بگی نامه نوشته.از آقای هاشمی رفسنجانی بگیر تا،این آقای لاریجانی (رییس مجلس)،اون آقای لاریجانی (آملی لاریجانی،رییس قوه ی قضاییه)،به مردم  به شورای نگهبان.تازه ایشون قبلا روزنامه هم داشته که به قول عضو حزب اعتماد ملی،حتی روزنامه ی خودشون رو هم نمی خوندند.این آقا رو وزیر پست و تلگراف کنید.برای معاون اش هم فکرش رو کردم.همسر آقای کروبی، فاطمه کروبی بد نیست.ایشون هم کم کم در حال تقلید و مشق نویسی از روی دست پدر هستند  و در اولین اقدام نامه ای به رهبری نوشتند که البته من اگر جای شما باشم نامه ی حسین قدیانی رو به همسر رهبر انقلاب  رو می خوندم جای نامه ی ایشون.اگر همین طور پیش بره،کل وزارت خونه رو باید بدهیم دست خاندان کروبی و صد البته وضع نامه های مردم هم به سامان می شود.بقیه اش با شما آقای احمدی نژاد.

نظرات 1 + ارسال نظر
بهروز سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:07

با سلام خدمت شما دوست عزیز از اینکه اطلاع رسانی دقیقی انجام می دید ممنونم اما خانم فاطمه کروبی همسر حجت السلام مهدی کروبی است نه دخترایشان البته این جواب شما نیست شما اساسا با این جنبش مشکل دارید اب را کسانی نجس کرده اند و می کنند و فتنه و فتنه گر کسانی هستند که امروز پشت رهبری هر عمل قبیحی انجام می دهند و این وسط مردم را با رهبر در گیر کرده اند.
وسلام

سلام.
به قول شیخ،عرضم کنم خدمت شما که من از یکی از دوستانم که سبز هست پرسیدم،گفت:دخترشون هست.اصلاحش کردم آقا بهروز.

من با هر جنبشی که بیگانه ها پشتیبانی اش کنند مشکل دارم،نه فقط با شورش سبز.من با هر شورشی که دم از قانون اساسی بزند و بعد خلاف قانون اساسی عمل کند مشکل دارم.

ناراحت شدید که جمله امام را تکرار کردم؟آقای خاتمی هم ناراحت میشد.ببخشید که امام به طرفدار شما گفت:دستان اسراییل دریا را نجس می کند.
نه برادر من،آن هایی که پشن رهبر هسنتذ،عمل قبیح شان این است که رسوا کننده ی کسانی هستند که پشتشان اسراییل و آمریکا و انگلیس است.شما ها دم از رهبری نزنید که پاره کردن عکس امام و اهانت به مقام معظم رهبری و پایین کشیدن عکس ایشان در دانشگاه مشهد(البته اگر اشتباه نکنم) هنوز از خاظرم نرفته.مردم با رهبر درگیر شده اند؟ حتما 9 دی را ندیده اید؟22 بهمن را ندیده اید؟22 بهمن نبودید که ببینید مردم با شما درگیر می شوند یا با رهبر.امیدوارم از خواب مخملین و غفلت بیدار شوید.
والسلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد