بازتاب راهپیمایی عاشورایی ملت ایران

تعدادی از کارشناسان مسائل سیاسی به حضور حماسی ملت در یوم الله 22بهمن واکنش نشان دادند که در زیر می آید؛
محمد خاتمی: فرار کردن من بعد از دیدن مردم، اقدامی در چارچوب قانون اساسی بود! و ربطی به ملاقات های قبلی من با جرج سوروس نداشت!
شیخ اصلاحات: اگر در راهپیمایی سال بعد به یکی از بستگان من تعرض شود، به شما که عرض کنم؛ از همین حالا محکوم می کنم.
مهندس: ضربدر کشیدن ملت روی عکس سران فتنه، یک صحنه آرایی خیلی چیز بود، یعنی خیلی خطرناک بود.
علی مطهری: هم «ملت» را باید به خاطر این حماسه محاکمه کرد و هم آشوبگران عاشورا باید محاکمه شوند!!!
محسن رضایی: به مخالفینی که مسافرت رفته بودند باید در جاده «عباس آباد- کلاردشت» اجازه راهپیمایی می دادیم.
کواکبیان: نتایج این حماسه باید در یک «لویی جرگه» مشخص شود.
قالیباف: «تونل توحید» باید یکی از مسیرهای راهپیمایی سال بعد اعلام شود.
حجت الامسال هرمنوتیک: در کجای اسلام آمده که طرفداران ما به جای مخالفت با حکومت، به مسافرت بروند؟!
سعید ابوطالب: بدون امثال کروبی، نمی توان راهپیمایی میلیونی برگزار کرد!
محمد مجتهد شبستری: درباره تعداد دقیق شرکت کننده ها در راهپیمایی، قرائت های مختلفی وجود دارد!
هیلاری کلینتون: باید به جای «سانتریفوژ» از «ساندیسیفوژ» جمهوری اسلامی ترسید!
اوباما: ما از این پس روی پروژه « ساندیس هراسی» کار خواهیم کرد.
علی شکوری راد: ملت هنگام حرکت از میدان امام حسین به طرف میدان آزادی، طرفدار نظام و هنگام برگشت از این مسیر، به دلیل پشت کردن به میدان آزادی، طرفدار دیکتاتورهای سبز بودند!!
کیهان۲۹بهمن۱۳۸۸ 

 

از وبلاگ: http://ghadiani.blogfa.com/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد