به پهلوی شکسته ات قسم.

باز هم دیر رسیدم انگار.از سیلی خوردن زهرا (ع) ۱۴۰۰ سال میگذرد و ما اینجا غرق در روزمرگی شده ایم.نمی دانم چرا شیر مردی نبود تا انتقام آلاله ی پیغمبر که از سلاله ی او بود را بگیرد.امروز البته دوستان تند رویی وجود دارند که مسببین این امر پلید را به خلیفه ی دوم میدانند و با الفاظ تندی از آنان استقبال کرده و انتقام فاطمه را میگیرند.بر من مسبب این امر چون مدفن شما نهفته است،اما معتقدم اگر مسبب خلیفه ی دوم هم باشد درشت گویی کار پسندیده ای نیست.نه نمی خواهم ادب ورز شوم،فقط اگر گناه نابخشودنی او نبود اولین ظلم در حق شیعه نمیرفت و شیعه الان اینجا قرار نداشت.احترام به افراد مورد احترامدبرادران اهل سنت در درجات اخری قرار دارد.نه،من آفتاب پرست نیستم.هنوز معتقدم دکتر سروش یاوه بافته اگر به خاطر احترام اهل سنت خواهان حذف نفرین های زیارت عاشورا بوده.یزید را هیچ ظالمی احترام نمی کند.اگر هم احترام بگذارد،پس بگذارید از ما عصبانی باشند.آن ها امام ما را کشتند و ما تا ابد که هیچ حتی در بهشت هم نفرین شان میکنیم.اما ناسزا به هیچ خلیفه ای نمی دهم حتی اگر پاره ی تن پیغمبر سیلی نواخته باشد.آری فاطمه لای در و دیوار ماند اما علی اجازه نداد که به دشمنانش ناسزا بگویند.من به راه آن بزرگان خواهم رفت اگر اشتباه می کنم الله اعلم.

 

 

میخواهم جدا شوم از این مقدمات.من قدرت نوشتن از شما را ندارم.زبان هر چه قدر گویا و قلم هر چه قدر شیوا باشد در وصف شما از حرکت باز می استد.<< ن و القلم و ما یسطرون >> و قلم اینجا گنگ شده است.دو روز تمام است که عزا گرفتم چه در مورد شما بنویسم.من شما را خوب نمی شناسم،با این اوصاف شما "خانم" من و همه ی شیعیان هستید.من هر چه از شما بگویم،"فعل" شماست.وصف شما نه برای من که برای بزرگترین قلم به دستان هم محال می نماید.ما از شما حبس به سیلی و در و دیوار و پوشانیدن خود در برابر نابینا شده ایم.مرحوم عزیز ما،دکتر علی شریعتی،متفکر بزرگی که دیگر نمونه اش به زودی نخواهد آمد شما را به زیبا ترین شیوه وصف کرده.خواستم بگویم فاطمه مادر حسن و حسین است،دیدم فاطمه نیست.خواستم بگویم فاطمه همسر علی است دیدم فاطمه نیست.خواستم بگویم فاطمه دختر پیغمبر است دیدم فاطمه نیست.خواستم بگویم مادر زینب است دیدم فاطمه نیست.گفتم فاطمه فاطمه است.شما وجود واحدی بودید که ثانی اش بر عرصه ی هستی پیدا نخواهد شد.زبان من میلنگد از وصف تو این ناب ترین زن تاریخ.همان گونه که اسلام ناب محمدی در نهایت زیبایی و قدرت و عدالت قرار دارد،فاطمه هم زن مسلمانی که اسلام خواسته زن را ترسیم کند.کامل ترین چهره ی زن مسلمان را در چهره ی فاطمه باید دید.به قول دکتر شریعتی:فاطمه زن بود،آنچنان که اسلام می خواهد زن باشد.خانم ما،اینجا زن بودن یعنی عریان بودن و عریان بودن را آزادی تعریف می کنند.آری آزادی است،آزاد از ... .

اینجا به من امل می گویند چون گاهی گداری،هر گاه به نماز نیاز پیدا می کنم یاد خدا می افتم.ای بانوی ما،شما خود را در برابر انسان کور پوشانیدید اما اینجا بعضی عمد دارند که خود را در برابر بینایان برهنه کنند.بانوی ما به فرزندت،به بقیه الله ات،به مهدی بگو ظهور کند.حرف ما که ارزش ندارد،حرف شما را زمین نمی اندازد.بانو،من در حال حاضر یک ماهی است که آمده ام اصفهان کنار پدر زندگی می کنم  و مردن اصفهان مردم مسلمانی هستند.هر آنچه را سال ها از بیگانه طلب می کردم الان در اینجا پیدا کردم.در تهران اگر آیه ی قرآن را در ایستگاه اتوبوس میدیدم تعجب می کردم،اینجا روی شیشه هر تاکسی و اتوبوس آیه ی قرآن نوشته شده.در تمام اکثر مواد غدایی ها عکس خامنه ای و خامنه ای هست و در کنارش نوشته:برای ظهور آقا امام زمان صلوات.با این حال وضع حجاب که ناشی از تفکر است مخصوصا در پایتخت مملکت اسلامی بد جور به هم ریخته.ما چه کار باید بکنیم سروران زنان عالم؟.بانو مبادا قدوم مبارک خود را به پایتخت بگذارید،آنجا شما را استهزا میکنند و دل ما می شکند و خونمان به جوش می آید.آنجا متفق القول بوی دو رنگی میدهند الا چند نفرکه ثقل اسلام اند.باز هم حرفم اجتماعی و سیاسی شد.دست خودم نیست،اینجوری هستم دیگر.

بانو،بگذار جامعه ی با اخلاق آمریکا،مدونا را مادر خود خطاب کند و به ما بگوید امل.شما مادر مایی و ما امل می مانیم تا مهدی ات ظهور کند.شما حواست به ما باشد ما کوچک ترین غمی نداریم و دعای شما اگر در حق ما باشد کوچک ترین مشکلی.مادر حسین و مادر رقیه و جد امام سبز پوش ما،به پهلوی شکسته ات قسمت میدهم مبادا دعای خیرت را در حق مسئولین جمهوری اسلامی برگیری که به آنی نمیکشند و همین طور من را فراموس نکن و همیشه به این حقیر توانایی نوشتن در راه اسلام و مدح و ثنای خاندن محمد و محمد عطا کن.خیر النساء العالمین،میدانم که وقت حرام کردم و ذرة المثقالی از عظمت و تجلی تو را در این نوشتار انعکاس ندادم.از من بیش از این بر نمی آمد.بر بزرگی خودت ببخشای.این هم چون نماز منصور حلاج دان که با خدا گفت:خدایا بزرگت دانم و پاکت دانم از نماز من.از من همین آمد و عذر تقصیر خواهم.تو جای من نماز کن که آن نماز درست بود.

 

در پایان هم:

اللهم عجل لولیک الفرج.الهی آمین.

نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:20 http://www.rasekhoon.net/weblog/ahmadynejad/index.aspx

منم عمار همون بچه بسیجی زخاک فکه و فاو و دوعیجی
همون سینه زنی که میره هیئت کلاس عشق بازی با ولایت
همونی که شنیده این عمار دلش آتیش گرفته از غم یار
نوشته نامه ای از جان به جانان به نام حق تعالی رب منان
سلام مولای من سید علی جان سلام ای رهبرم ای قلب ایران
سلام ای قوت دلهای خسته بگو مولا دلت از چی شکسته ؟
بگو آقا که دل ها بی قراره چشا رو گونه ها شبنم می کاره
بگو آقا فقط با یک اشاره که غصه دلامون رو کرده پاره
من عمار دارم خونه به خونه میگم از مکر شورای زمونه
از اون فتنه گران انتخابات که میدون آمدن با شال سادات
جسورانه دل رهبر شکستین خیال کردین که در کوفه نشستین
علی 70 میلیون یار داره هزاران مالک و عمار داره
چه سلمانها به دورش در طوافن چه شمشیر ها به اذنش در غلافن
فقط کافی ست تا با یک اشاره جهان کفر گردد پاره پاره
الا ای رهبرم لب تر کن ای دوست که جان من گره در پیچش موست
فدایی ات من عمار آقا هزاران در هزاران بار آقا
فقط کافی ست لب برگشایی بتازم یک تنه در هر شعاعی
چنان جنگم ز عشقت تا شهادت که صد لیلی برن بر تو حسادت

میر حسین موسوی موجودی مضحک دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 23:51

سلام. ممنون رفیق گلم... در مورد حرف امام راحل هم منبع خاصی سراغ ندارم ولی این حرف رو از کسی شنیدم که واقعا آدم کار درستیه و دروغ تو زندگیش معنا نداره. و من به تک تک حرفهاش اعتقاد دارم. و از آشناها هستش... در ضمن شما این رو میتونی قبول کنی که امام راحل این منافقان رو نمیشناخت؟ یعنی شخصیتی مثل امام ره با اون بصیرت بالا نمیتونست دوست رو از دشمن تشخیص بده؟! چطور شهید دیالمه فهمید ... امام ره نتونست بفهمه؟! واقعا با عقل جور درمیاد؟ ولی امام ره بخاطر بزرگیش چنین حرفهایی رو علنی نمیگفت... همونطور که رهبر عزیزمون الان داره با همون روش راه امام راحل رو ادامه میده...
نه عزیز من عادی عادیم... تا بحال یک بار داخل پایگاه بسیج شدم و یکبار هم برای کاری به داخل حیاط حوزه علمیه رفتم. نه بیشتر ... همین! در ضمن همیشه بخاطر طرز فکر و تضادش با ظاهرم مورد تمسخر قرار میگیرم... که برام مهم نیست.
موفق باشی. یا علی ع

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد