عدالت

دیشب باز خداوند عدالت را در شب علی (ع) تمام کرد.دیشب خدا نگذاشت علی باز در چاه ناله کند از جاری نشدن حق.دیشب خداوند به قولش وفا کرد و گامی هر چند کوچک در راه: و ما بر آن هستیم که بر مستضعفان بر روی زمین نعمت دهیم و آنان را پیشوا سازیم و وارثان گردانیم (سوره ی قصص _ آیه ی 5) را پیمود.دیشب شیطان بزرگ مغلوب سیاه پوستانی شد که 50 سال پیش حق برابری با سفید پوستان گرفتند.دیشب برده های قدیم آمریکایی ها بر آقای دنیا پیروز شدند وچقدر زیبا و شیرین بود این پیروزی.نه،دشمنی به سر من نزده.من هم دوست داشتم آمریکا از گروه خود بالا بیاید و وقتی هر چه تلاش کردند بیش تر شکست خوردند از شکستشان در برابر کسانی که عارشان می آمد نگاهشان کند لذت بردم.دشمنی با مستکبرین به راستی لذت بخش است و مجروح شدن با تیغ ناحق برای دفاع از حق لذت بخش تر.و من اکنون میفهمم چرا علی بعد از ضربه ی ابن ملجم گفت: به خدای کعبه رستگار شدم.خدا باز در شب تولد علی کعبه را نشکافت،استکبار را خرد کرد هر چند در بعدی کوچک.خداوند هدیه ی خود را در این شب نصیب ما کرد و البته هدیه ای ارزشمند بود.به راستی که ما عرضه ی جهاد در راه خدا را نداریم و اگر نبود خود خدا الان استکبار به این وضع فلاکت بار اقتصادی و سیاسی و صنعتی و ورزشی و ... نمی افتاد.خمینی عجب مردی بود که به یاسرعرفات گفت:خائن.و عجب حرفی زد که شما شغل تان کارهای سیاسی شده،ما با همین چند جوان پا پتی که حتی لباسشان مرتب نیست اما فدایی اسلام هستند فلسطین را آزاد میکنیم.اگر نبود خود خدا،جهان هرگز در این چند ماهه ماهیت اسراییل را نشناخته بود.واقعا بی عرضه هستیم،خمینی اگر بود الان اسلام دنیا را گرفته بود و آمریکا و اسراییلی وجود نداشت که بخواهند بر ما فشار بیاورند.خمینی کارش درست بود که گفت:شما دو هفته نفت تان را به روی غرب ببندید،به پایتان می افتند و در نامه اش راجع به قطع نامه 597 گفت:متاسفم که زنده هستم و جوانان ما شهید شدند.خمینی ما هنوز تو را نشناختیم اما به قول سعید حدادیان:جانم فدای خمینی.نه،برای خودتان سوء برداشت نکنید.این ها را نگفتم که شما تصور کنید خامنه ای توانایی ندارد،اصلا و ابدا.خمینی اگر الان هم بود می گفت:کسی بهتر از خامنه ای برای پست رهبری نداریم.خمینی اگر بود باز هم می گفت:خامنه ای چون آفتاب می درخشد.اجازه بدهید از سعید حدادیان تقلید کنم و بگویم:جانم فدای خامنه ای.تا زمانی که خامنه ای مجری و مدافع اسلام ناب محمدی است و باشد جان ما فدای اوست و خواهد بود.جان سبز ها تا زمانی که نتانیاهو شب پرست باشد فدای او می شود و تا  نام برادرشان اوباما را که می شنوند همچین حالی به حالی میشوند و البته مبارکشان باشند و با امامشان محشور شوند انشا ا... .

گیر کرده بودم که برای علی (ع)،این روح محمد و شیر حق،این مرد خشن در راه جهاد،این مرد لطیف با مظلومان،این مرد ناراحت خلخال گرفته شده از پای یک زن یهودی،این مرد تمام و شب تولدش و شکافتن کعبه چه آماده کنم که خداوند به من رودستی زد و او به من هدیه ی زاد روز این مرد را به من داد.

نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:13 http://www.rasekhoon.net/weblog/ahmadynejad/index.aspx

سلام عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد