نمی گذارند

نمی گذارند ساکت بمانم.


دیروز سوسکی که به اطاق خانه ی احمدی نژاد در آمده بود را بعد از خروج از خانه ی احمدی نژاد دستگیر کردند و کاشف به عمل آمد که جز جریان انحرافی بوده.


بازجو : خودت را معرفی کن


مجرم : آقا به خدا من بی گناهم.بوی بیسکویت اومد رفتم ببینم می تونم چیزی گیر بیارم یا نه.بعد این یارانه ها مردم صرفه جو شدن چیزی به ما نمیرسه.


بازجو : ببین عزیز دل،خودت مقور بیا که داشتی رییس جمهور رو از راه بدر میکردی و به جریان انحرافی پیوند میدادی.بگو.


مجرم: آقا به جون خودم ........................................... .


بازجو: برادر،اون دمپایی رو بیار.

مجرم:باشه،باشه.


بازجو : خوب پس اعتراف میکنی که از طرف جریان انحرافی برای رییس جمهور نامه میبردی و تا دکتر رو به سمت جریان انحرافی کج کنی.

مجرم : کج کنی چیه؟مگه دکتر رو میشه از راهش کج کرد؟مگه کشکه؟


بازجو: میگم دمپایی رو بیاره ها.

مجرم: باشه آقا،هر چی شما بگی.


نتیجه در رسانه ها : بعضی از افراد جریان انحرافی با نفوذ در رییس جمهور قصد دارند او را از خط اصلی جدا کنند


سوال : آقا هر کسی تونست به من بگه جریان انحرافی یعنی چی و هدفش چیه و اصلا کی هست و چه تاثیری روی رییس جمهور گذاشته یک جایزه پیش من داره.


توضیح : میدونم کمی تند رفتم ولی بعضی وقت ها یک حرفهای خنده داری میشنوم که ناچار میشم یک چیزی بنویسم که نمیخوام.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد